مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-20اقتصادي

کاهش 19 درصدی سرقت در گنبدکاووس


فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال وقوع سرقت های مهم در شهرستان گنبدکاووس نسبت به سال گذشته 19 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سرهنگ نادعلی صادقی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با موضوع تشکیل کارگروه رسانه برای تعامل و رفع مسائل اجتماعی و شهری شهرستان اظهارکرد: امسال وقوع سرقت های مهم نسبت به سال گذشته 19 درصد کاهش، سرقت از منازل چهار درصد افزایش، سرقت از خودروها 40 درصد کاهش، سرقت از اماکن خصوصی 26 درصد کاهش و در مجموع در کل سرقت ها سه درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 142 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده و تعداد تماس های مردم به پلیس 110 نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه زبان گویای مردم و پلیس هستند، خاطرنشان کرد: کارگروه رسانه با هدف تعامل و همکاری بین خبرنگاران و انتظامی شهرستان تشکیل شده تا موارد و موضوعات مختلف از نگاه خبرنگاران در این کارگروه ها مطرح و بررسی شود و سپس راهکار مناسب برای رفع آن انجام گیرد.

صادقی گفت: خودروهای متخلفی که از نظر پلیس ستاره دار شدند و تخلفات خود را تکرار کنند، به مدت سه ماه به پارکینگ خودروها منتقل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 19 درصدی سرقت در گنبدکاووس

کاهش 19 درصدی سرقت در گنبدکاووس