مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-28سياسي

صلاحیت داوطلبان انتخابات به صورت محلی هم بررسی می شود


فرماندار کرج با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از چهارم آبان ماه به مدت دو هفته خواهد بود، گفت: هیات اجرایی قانون را ملاک بررسی های خود قرار دهد و بدون حُبّ و بغض با رعایت امانت داری و حفظ کرامت و آبروی داوطلبان .

- ایسنا/البرز فرماندار کرج با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از چهارم آبان ماه به مدت دو هفته خواهد بود، گفت: هیات اجرایی قانون را ملاک بررسی های خود قرار دهد و بدون حُبّ و بغض با رعایت امانت داری و حفظ کرامت و آبروی داوطلبان بررسی های محلی را نیز انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی رمضانی روز شنبه ششم آبان با اشاره به اینکه بررسی سوابق داوطلبان در مراجع پنجگانه تا 13 آبان ماه به اتمام می رسد گفت: فرایند احراز صلاحیت ها در هیات اجرایی نیز که از چهارم آبان ماه آغاز شده است تا 18 آبان ماه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هیات های اجرایی در بررسی صلاحیت های داوطلبان با دقت و انصاب به مر قانون عمل کنند، افزود: بدون حُبّ و بغض نظر مراجع رسمی و قانون ملاک بررسی ها در احراز صلاحیت داوطلبان خواهد بود.

رمضانی بیان کرد: علاوه بر نتایج استعلامات، بررسی های محلی نیز از وظایف هیات اجرایی است که با رعایت کرامت و آبروی داوطلبان و نهایت امانت داری و محرمانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت داوطلبان انتخابات به صورت محلی هم بررسی می شود

صلاحیت داوطلبان انتخابات به صورت محلی هم بررسی می شود