مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-18سياسي

در وبینار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام» چه گذشت؟


وبینار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام» با سخنرانی جمعی از علمای اهل سنت به همت معاونت ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز شنبه (27 آبان ماه) برگزار شد.

- وبینار فلسطین محور وحدت جهان اسلام با سخنرانی جمعی از علمای اهل سنت به همت معاونت ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز شنبه (27 آبان ماه) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مولوی نذیر احمد سلامی -نماینده مجلس خبرگان رهبری- در وبینار فلسطین محور وحدت جهان اسلام اظهار کرد: نزدیک به یکماه است که از جنگ اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین می گذرد.

طبیعت جنگ های امروزی به گونه ای است که طرفین هم با خسارت جانی و هم با خسارت مالی روبرو می شوند، اگر معیار پیروزی، ناکامی در جنگها این باشد که کسی را که انسان های بیشتری را کشته و خسارت مالی فراوانی را به طرف مقابل منتقل کرده، پیروز است و کسی که کمتر خسارت جانی و مالی به دشمن رسانده است آن ناکام است، این معیار، معیار درستی نیست.

وی افزود: معیار پیروزی این است که طرفی که کارنامه روشنی از جنایات نداشته باشد و مورد حمایت بخش قابل توجهی از اقشار جامعه فارغ از مذهب، جنسیت و جغرافیا باشد، آن پیروز است و طرفی که مرتکب جنایاتی شده و کشتار بی گناه مردم را در کارنامه خود دارد و از سوی ملتها مورد نفرت و انزجار قرار گرفته، ناکام و ناموفق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در وبینار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام» چه گذشت؟

در وبینار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام» چه گذشت؟