مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-24اقتصادي

شمارش معکوس برای آغاز کنفرانس آب وهوایی سازمان ملل


شمارش معکوس برای آغاز کنفرانس آب وهوایی سازمان ملل موسوم به کاپ 28 در امارات آغاز شده و این کشور خودش را آماده می کند تا حدود 50 روز دیگر در اکسپو سیتی دبی از نمایندگان کشورهای جهان پذیرایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، بیست و هشتمین کنفرانس تغییرات آب وهوایی سازمان ملل متحد (کاپ) اواخر سال 2023 میلادی در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

کنفرانسی که به گفته حاکم دبی، مهم ترین رویدادی است که در سال جاری میلادی توسط این کشور میزبانی می شود.

اهمیت این موضوع زمانی برای ایران دوچندان می شود که چندی پیش رییس سازمان محیط زیست، خبر از حضور ابراهیم رییسی ایران در این کنفرانس داده، این نخستین باری است که رییس جمهوری از ایران در کنفرانس تغییرات آب وهوایی سازمان ملل متحد شرکت می کند.

در همین رابطه اخیراً جلسه ای در محل دفتر فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و به صورت مجازی برگزار شد، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و عبدالله سویدی دبیرکل اجرایی نشست کاپ 28 پیرامون آخرین تحولات مربوط به مسائل زیست محیطی و از جمله دستور کار نشست پارلمانی cop28 بحث و گفتگو کردند.

افزایش نقش کشور های درحال توسعه در حوزه محیط زیست دبیرکل اجرایی نشست کاپ 28 در این جلسه گفت: ما به دنبال این هستیم که نقش بیشتری برای کشورهای درحال توسعه قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای آغاز کنفرانس آب وهوایی سازمان ملل

شمارش معکوس برای آغاز کنفرانس آب وهوایی سازمان ملل