مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-04دانش

استفاده از ظرفیت پژوهشگاه های علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت پژوهشگاه های علمی مانند پژوهشگاه علوم قرآن و حدیث در موضوعات راهبردی و راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت پژوهشگاه های علمی مانند پژوهشگاه علوم قرآن و حدیث در موضوعات راهبردی و راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، در بازدید از پژوهشگاه قرآن و حدیث در شهر قم با بیان این مطلب گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی آمادگی دارد از ظرفیت های پژوهشگاه های مختلف کشور از جمله پژوهشگاه قرآن و حدیث برای تولید مبانی و بنیان های نظری در تدوین اسناد ملی همچنین راهبری سیاست های تدوین شده استفاده کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ایجاد تعاملات علمی میان سازمان های اجرایی و نهادهای علمی مانند پژوهشگاه نیز از دیگر موضوعاتی است که می تواند به عنوان یک موضوع مهم از طرف شورا انجام شود.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت عظیم پژوهشگاه قرآن و حدیث، گفت: کاربست این ظرفیت برای جامعه و نظام باید مشخص شود، به عنوان نمونه تدوین نظریه های علمی مورد نیاز برای نگارش اسناد و همکاری با این شورا برای تدوین این نظریه ها، به عنوان بنیان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت پژوهشگاه های علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی

استفاده از ظرفیت پژوهشگاه های علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی