مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-02سياسي

«سخنگوی دولت» سخنران ویژه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در قزوین


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه ای، از عموم مردم قزوین جهت حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه ای، از عموم مردم قزوین جهت حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان که با سخنرانی علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت همراه خواهد بود، دعوت کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امسال با توجه به تقارن آن با اوضاع دلخراش و رقت بار ناشی از جنایات و وحشی گری های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در کشتار مردم بیگناه، زنان و کودکان بی دفاع فلسطین و غزه قهرمان، ضرورت و اهمیت بزرگداشت این روز ملی و تاریخی را دو چندان و ویژه تر از سال های گذشته کرده است.

قطعا همشهریان عزیز دیار مینودری و شهر شهیدان رجایی وبابایی همراه با ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان، پاسخی دشمن شکن به جنایات اسراییل خواهند داد.

این مراسم در قزوین از ساعت 9:30 صبح روز شنبه 13 آبان از میدان میرعماد تا میدان آزادی(سبزه میدان) با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان و با سخنرانی علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سخنگوی دولت» سخنران ویژه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در قزوین

«سخنگوی دولت» سخنران ویژه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در قزوین