مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-09فناوري

مایکروسافت با هوش مصنوعی، تراپیست ها را بیکار می کند!


مایکروسافت به دنبال توسعه ی ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای روانکاوی و درمان مشکلات روانی افراد است.

- روانکاوی هوش مصنوعی ممکن است برای همه جذاب نباشد، اما ردموندی ها در پتنتی جدیدی اعلام کرده اند که روی اپلیکیشن هیجان انگیزی برای درمان مشکلات روانی افراد کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل اززومیت، اگر فیلم Her به کارگردانی اسپایک جونز را دیده باشید، احساس می کنید با چیزی شبیه به سامانتا، دستیار هوشمند تئودور در فیلم طرف هستید که ابتدا نامه های او را می نوشت و ایمیل هایش را می خواند و بعد از مدتی شریک عاطفی او شده بود! نرم افزار تراپیست مایکروسافت، پرونده ی کاربر را براساس نشانه های عاطفی استخراج شده از تصاویر و اطلاعاتی که از او می گیرد، تکمیل و ثبت می کند.

مایکروسافت در توضیحات پتنت خود، جزییات برخی از کارهایی را که تراپیست هوش مصنوعی می تواند انجام دهد و چگونگی کار آن را توضیح داده است.

صفحه ای برای چت، ماژول پردازش اطلاعات و پایگاه داده ای که قوی تر از چت بات های معمولی دیگر، مختص کار روان درمانی تهیه شده است.

کار به همین جا ختم نمی شود و بخش هایی برای پرسش و پاسخ، تجزیه و تحلیل احساسات، ثبت خاطرات، آزمایش های روانشناسی کاربر و ذخیره ی اطلاعات شخصی کاربر در نرم افزار وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایکروسافت با هوش مصنوعی، تراپیست ها را بیکار می کند!

مایکروسافت با هوش مصنوعی، تراپیست ها را بیکار می کند!