مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-23پزشكي

افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه


در جریان بازدید دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از زیرساخت های تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مرکز رشد فناوری سلامت و ساختمان جدید معاونت تحقیقات وفناوری دانشگاه ارومیه افتتاح شد.

- در سفر استانی معاون تحقیقات وزیر بهداشت به آذربایجان غربی صورت گرفت افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در جریان بازدید دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از زیرساخت های تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مرکز رشد فناوری سلامت و ساختمان جدید معاونت تحقیقات وفناوری دانشگاه ارومیه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این سفر دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آذربایجان غربی با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه و مدیران معاونت در بارگاه یادمان شهدای سایت نازلو و همینطور بارگاه شهدای شهیدان باکری در آیین ادای احترام به شهدا حضور یافت.

دکتر پناهی پس از آن در آیین افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه حضور یافت و سپس از شرکت های دانش بنیان مستقر در این مرکز بازدید به عمل آورد و در جریان تولیدات و محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان مرکز رشد قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه