مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-18سياسي

راهپیمایی دفاع از کودکان غزه در قم برگزار می شود


راهپیمایی دفاع از کودکان غزه، ساعت 15 شنبه 27 آبان ماه از میدان فلسطین(جنب مصلی قدس) به سمت بلوار نیایش، میدان جانبازان، خیابان شهدا و درنهایت به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

- ایسنا/قم راهپیمایی دفاع از کودکان غزه، ساعت 15 شنبه 27 آبان ماه از میدان فلسطین(جنب مصلی قدس) به سمت بلوار نیایش، میدان جانبازان، خیابان شهدا و درنهایت به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ذاکری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع نمایندگان دستگاه های عضو این شورا، ضمن قدردانی از تلاش دستگاه های عضو شورا در برپایی مراسم باشکوه یوم الله 13 آبان در شهر مقدس قم، گفت: برگزاری راهپیمایی در تعداد زیادی از شهرها و روستاهای کشور اقدام قابل تحسین و کم نظیری بود.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات عمومی و صنفی مختلف از روز 15مهرماه (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون در حمایت و گرامیداشت شهدای غزه افزود: به طور میانگین هر روز در شهر قم برنامه ای به عنوان حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین از طرف اقشار مختلف، اصناف و دستگاه ها و مراکز مختلف برگزار شده است و هنوز هم مطالبات مردمی برای برپایی اجتماعات بزرگ و عمومی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی دفاع از کودکان غزه در قم برگزار می شود

راهپیمایی دفاع از کودکان غزه در قم برگزار می شود