مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-05اقتصادي

افزایش 44 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای جهاد کشاورزی همدان


مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سازمان در قالب 12 برنامه، 18 طرح و 210 پروژه با 950 میلیارد ریال تامین شده که رشد 44 درصدی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جعفر مصباحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره بودجه سال 1402 سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: در سال جاری بر اساس سیاست های دولت مردمی و انقلابی، اسناد بالا دستی، برنامه های وزارت جهاد کشاورزی و استانداری، پروژه ها پیش بینی و بعد از تصویب در کمیته برنامه ریزی شهرستان از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی در قالب موافقتنامه به منظور اجرا به سازمان جهاد کشاورزی ابلاغ شده است.

وی در ادامه افزود: اعتبارات سال جاری سازمان جهاد کشاورزی در حوزه های زراعت، باغبانی، مکانیزاسیون، حفظ نباتات، شیلات و امور آبزیان، دام و طیور، صنایع تبدیلی و غذایی، ترویج کشاورزی، امور اراضی، آب و خاک و امور فنی و مهندسی  جذب خواهد شد.

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه بیشترین سهم از این اعتبارات مربوط به مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی است گفت: با توجه به خشکسالی های سال های اخیر، نیازهای بهره برداران بخش کشاورزی در این حوزه تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 44 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای جهاد کشاورزی همدان

افزایش 44 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای جهاد کشاورزی همدان