مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-16سياسي

دوربین پایش تصویری در بازار تهران نصب می شود


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه بازار بر اساس مصوبات شورای امنیت کشور دارای رده حفاظتی مهم است، گفت: طرحی با محوریت قرارگاه ثارالله، - سادات: هماهنگی جهت نصب / نظارت بر ساعات بارانداز کالا ها تسریع می شود  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ در راستای دستور استاندار تهران مبنی بر تشکیل کارگروه های فنی و تخصصی در حوزه بازار برای رفع معضلات، دومین جلسه کارگروه امنیتی و انتظامی بازار به ریاست سید کمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، اعضای کارگروه، هیئت امنای بازار و روسای اتحادیه ها تشکیل شد.

سادات در این جلسه با بیان اینکه در 110 هکتار بازار بیش از 60 هزار واحد صنفی وجود دارد، اظهار داشت: ضمن پیگیری مصوبات جلسه اول، در حوزه پایش تصویری و استقرار سامانه هوشمند باربران و ساخت پارکینگ و ساماندهی امور اتباع نظرات مطرح و تصمیمات اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در زمینه نصب دوربین و پایش تصویری مقرر شد طرحی با محوریت قرارگاه ثارالله، واجا، فراجا و سپاه تهیه و نسبت به نصب دوربین های بازار اقدام شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه اعتباراتی برای نصب دوربین ها لازم است و بازار بر اساس مصوبات شورای امنیت کشور دارای رده حفاظتی مهم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین پایش تصویری در بازار تهران نصب می شود

دوربین پایش تصویری در بازار تهران نصب می شود