مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:562023-11-02اقتصادي

واریز 21 هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های آذربایجان شرقی


مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی از واریز 21 هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عیسی اورج زاده، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه هر ماه مبلغی به عنوان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت می شود،  اظهار کرد: در 7 ماهه امسال 21 هزار میلیارد ریال از مالیات های دریافتی از محل ارزش افزوده استان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده تا در جهت توسعه زیرساخت های شهری و روستایی استان هزینه شود.

وی افزود: از این مبلغ، 15 هزار میلیارد ریال سهم شهرداری های استان، پنج هزار و 600 میلیارد ریال سهم دهیاری ها، روستاهای فاقد دهیاری و عشایر استان بوده است.

واریز 8.

8 هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری وی، ادامه داد: از رقم 15 هزار میلیارد ریال سهم شهرداری های استان، سهم شهرداری تبریز هشت هزار و 833 میلیارد ریال بوده که بیش از نیمی از پرداختی های شهرداری های استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، خاطر نشان کرد: از مجموع 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، یک درصد سهم سلامت، چهار درصد مالیات و چهار درصد عوارض است که عوارض ارزش افزوده وصولی در هر ماه برای انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 21 هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های آذربایجان شرقی

واریز 21 هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های آذربایجان شرقی