مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 19:402023-10-30اقتصادي

طرح جامع ترافیکی شهر کرمان به مرحله اجرا رسید


شهردار کرمان از پایان مرحله مطالعاتی طرح جامع ترافیکی خبر داد و گفت: طرح جامع شهر کرمان در مرحله مطالعاتی و نگارش بوده و طرح جامع ترافیکی نیز به مرحله اجرا رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید شعرباف تبریزی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل مرکزی شهرداری منطقه 5 کرمان برگزار شد، به توزیع نامناسب فضای سبز در کرمان اشاره داشت و اظهار کرد: سرانه فضای سبز در شهر کرمان بدون احتساب کمربند سبز11/8 متر مربع و با احتساب کمربند سبز حدود 19 متر مربع است اما استاندارد آن باید 15 باشد.

شهردار کرمان از لزوم بهسازی پارک ها در سطح شهر سخن به میان آورد و عنوان کرد: در این زمینه 40 میلیارد تومان به شهر کرمان اختصاص دادیم.

وی از پایان مرحله مطالعاتی طرح جامع ترافیکی خبر داد و ابراز داشت: طرح جامع شهر کرمان در مرحله مطالعاتی و نگارش است، طرح جامع ترافیکی نیز به مرحله اجرا رسیده البته در برخی تقاطع ها دچار مشکل شده که در حال رفع این موانع هستیم.

وحید خطیبی، معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری کرمان نیز در این جلسه گفت: در این دوره، ارائه 50 خدمت شهرداری به صورت غیرحضوری در قالب پلتفرم کرمان من و اجرای طرح آرشیو الکترونیکی مدارک و اسناد شهرداری را داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع ترافیکی شهر کرمان به مرحله اجرا رسید

طرح جامع ترافیکی شهر کرمان به مرحله اجرا رسید