مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-29سياسي

تحقق تاسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد به زودی


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تأسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد در آینده نزدیک محقق می شود و مشکل کمبود نیرو حل می شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تأسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد در آینده نزدیک محقق می شود و مشکل کمبود نیرو حل می شود.

فاطمه مقصودی امروز هفتم آبان ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی (ره) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده با افزودن دو رشته مامایی و بهداشت حرفه ای به دانشکده، تأسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد در آینده نزدیک محقق می شود و مشکل کمبود نیرو حل می شود.

وی تصریح کرد: با کمک خیرین سلامت شهرستان احداث واحد سنگ شکن تکمیل و با پیگیری های انجام شده با مسئولین وزارت بهداشت یک عدد سنگ شکن به شهرستان بروجرد اختصاص داده شد که با راه اندازی این واحد، نیاز درمان با سنگ شکن همشهریان تأمین می شود و از مراجعه به مرکز استان و استان های هم جوار جلوگیری خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: طی هماهنگی انجام شده با وزارت بهداشت 2 دستگاه آمبولانس به صورت مستقیم به شهرستان بروجرد جهت استفاده در شهرهای اشترینان و ونایی اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق تاسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد به زودی

تحقق تاسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد به زودی