مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 17:202023-10-28فرهنگي

برگزاری همزمان چهارمین و پنجمین دوره از یک جشنواره موسیقی


چهارمین و پنجمین دوره از جشنواره موسیقی امیرجاهد به طور همزمان از 11 تا 26 آبان ماه در برج آزادی، خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد و سرای ابوذر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مساح بیدگلی (دبیر اجرایی جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد) درباره برگزاری این جشنواره گفت: زمانی که قرار بود، دوره چهارم جشنواره در بخش های مختلف برگزار شود، به دلایل مختلفی این اتفاق رخ نداد؛ البته برنامه اجرایی فراخوان و داوری مرحله اول انجام شده بود و تنها اجراهای صحنه ای برگزار نشد.

به همین دلیل، سال گذشته برای پرهیز از تعویق جشنواره، ثبت نام دوره پنجم جشنواره را آغاز و فراخوان را منتشر کردیم و مدارک از سوی شرکت کنندگان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت آثار توسط هیئت داوران دور نخست بازبینی و نتایج اعلام شد اما تصمیم گرفتیم دوره چهارم و پنجم جشنواره که نیمه تمام باقی مانده بود را با هم ادغام کنیم.

وی افزود: این جشنواره از تاریخ 11 تا 26 آبان ماه در برج آزادی تهران، خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد، و سرای ابوذر برگزار می شود اما بخش عمده جشنواره در برج آزادی برگزار خواهد شد.

همچنین هیئت داوران جشنواره نیز به تأیید خانه موسیقی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همزمان چهارمین و پنجمین دوره از یک جشنواره موسیقی

برگزاری همزمان چهارمین و پنجمین دوره از یک جشنواره موسیقی