مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-23اقتصادي

بی توجهی به آمار، منجر به ناکارآمدی در مسیر توسعه می شود


آمار و برنامه ریزی، سنگ بنای توسعه کشورها است و با توجه به اهمیت شناساندن جایگاه آمار به مردم و مسئولان و همچنین ارتقای آگاهی و فرهنگ آماری جامعه، - معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان: بی توجهی به آمار، منجر به ناکارآمدی در مسیر توسعه می شود ایسنا/اصفهان آمار و برنامه ریزی، سنگ بنای توسعه کشورها است و با توجه به اهمیت شناساندن جایگاه آمار به مردم و مسئولان و همچنین ارتقای آگاهی و فرهنگ آماری جامعه، روز اول آبان،  روز  آمار و برنامه ریزی نام گذاری شده و برنامه های امسال با شعار حکمرانی داده محور در کشور برگزار می شود.

  معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان در گفت وگو با ایسنا از جایگاه آمار و مأموریت های این سازمان گفت.

سید علی قرشی نوش آبادی، اظهار کرد: سیاست گذاری، برنامه ریزی، تصمیم گیری و ارزیابی در حوزه های مختلف، بر اساس کمیت ها و عدد انجام می شود و شرایط دنیای امروز، مبتنی بر آمار و اطلاعات دقیق است.

وی افزود: بی توجهی به اطلاعات آماری منجر به کاهش بهره وری و ناکارآمدی در مسیر تحقق برنامه های توسعه کشورها می شود و داده های آماری بنیادی ترین اصل برای برنامه ریزی و مدیریت حلقه های توسعه به شمار می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به آمار، منجر به ناکارآمدی در مسیر توسعه می شود

بی توجهی به آمار، منجر به ناکارآمدی در مسیر توسعه می شود