مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:412023-11-09اقتصادي

اضافه شدن 28 هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی کشور در دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، حسنعلی عزت خواه در آیین بهره برداری از این طرح گفت:این مجتمع در زمینی به مساحت 3هزار و 500 و با زیربنای هزار و 70 متر مربع ساخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه این مجتمع با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) ،اتاق بازرگانی و اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شده است افزود:برای ساخت این مجتمع 400 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این مجتمع دارای فضاهای آموزشی،خوابگاهی و ورزشی است گفت:این واحدآموزشی دارای نیروگاه برق خورشیدی بوده که ماهانه علاوه بر تولید برق می تواند درآمدزایی برای این هنرستان هم داشته باشد.

عزت خواه تعداد کلاسهای این مجتمع آموزشی را 7 کلاس درس اعلام کرد و افزود:با بهره برداری از این واحد آموزشی 100 هنرآموز دختر از روستاهای دورافتاده شهرستان دنا در سه رشته تحصیلی گرافیک،طراحی دوخت و مدیریت خانواده در آن مشغول به تحصیل شدند.

وی با اشاره به تخریب برخی مدارس شهر سی سخت بر اثر وقوع زلزله در سال 1399 گفت:با تلاش و مشارکت همه جانبه خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان، 9 مدرسه این شهر بازسازی شد.

مدیرکل دفتر نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هم گفت: مدارس تخریب شده در زلزله بهمن ماه 1399در شهر سی سخت با مشارکت ادارات کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 28 هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی کشور در دولت سیزدهم

اضافه شدن 28 هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی کشور در دولت سیزدهم