مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-30ورزشي

تغییرات در ذوب آهن مثبت بوده است


برآیند تغییرات در ذوب آهن مثبت بوده و نماینده اصفهان با حضور ربیعی که یکی از مربیان خوب کشور است، پس از سال ها که در رده های میانی و پایین جدول حضور داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سعید جهانگیری، کارشناس فوتبال اصفهان در گفت و گویی در خصوص شرایط ذوب آهن اظهار داشت: در حال حاضر که ذوب آهن با 14 امتیاز در رده سوم جدول حضور دارد، اگر آمار ذوب آهن را با هفته هشتم فصل گذشته مقایسه کنیم متوجه می شویم که این تیم 4 امتیاز بیشتر کسب کرده است.

وی افزود: تیم های لیگ به چند دسته تقسیم می شدند، یک دسته برای قهرمانی می جنگند، یک دسته برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنند، یک گروه برای بقا در لیگ مسابقه می دهند و استراتژی یک دسته دیگر حضور در میانه های جدول است.

  جهانگیری تصریح کرد: ذوب آهن با این ریتم امتیازگیری به سمت کسب سهمیه حرکت می کند، این تیم در بخش هجومی عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته دارد، در بازی های گذشته نیز مقابل تیم های مدعی قرار گرفته است و به این شکل نبوده که بازی های آسانی داشته باشد.

کارشناس فوتبال اصفهان با بیان این که با میانگین امتیازی بیشتر از 2 امتیاز معمولا تیم ها برای قهرمانی رقابت می کنند، خاطرنشان کرد: ذوب آهن به این میانگین نزدیک است که نشان می دهد سبزپوشان در وضعیت خوبی قرار دارند، از طرفی تغییرات زیادی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات در ذوب آهن مثبت بوده است

تغییرات در ذوب آهن مثبت بوده است