مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-11اجتماعي

توزیع شیر رایگان میان دانش آموزان دبستانی بوشهر از محل هدفمندی یارانه ها


معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 122 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی و پیش دبستانی زیرپوشش شیر رایگان قرار دارند گفت: - ایسنا/بوشهر معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 122 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی و پیش دبستانی زیرپوشش شیر رایگان قرار دارند گفت: شیر رایگان دو روز در هفته بین دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی توزیع می شود.

حیدر ابراهیمی در جلسه کارگروه هماهنگی توزیع شیر رایگان در مدارس استان بوشهر از اجرایی شدن این طرح از هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: شیر رایگان 2 روز در هفته و تا پایان سال ویژه دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی سراسر استان بوشهر توزیع می شود.

وی، کیفیت شیرهای مدارس را نیمه چرب با حجم 200 سی سی و دارای رتبه A از نظر کیفی دانست و اضافه کرد: اعتبار هزینه تهیه این شیر از محل هدفمندی یارانه ها تأمین شده است و این شیرها غیرقابل فروش بوده و الزاماً باید توسط دانش آموز مصرف شود.

ابراهیمی با اشاره به سرانه مصرف شیر در بین دانش آموزان و اثر وضعی آن بر موفقیت تحصیلی آنها خاطرنشان کرد: شیر رایگان 2 روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان بوشهر قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع شیر رایگان میان دانش آموزان دبستانی بوشهر از محل هدفمندی یارانه ها

توزیع شیر رایگان میان دانش آموزان دبستانی بوشهر از محل هدفمندی یارانه ها