مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-20اجتماعي

ورود دستگاه قضا برای ساماندهی بحران زباله سوادکوه در جنگل های هیرکانی


رییس کل دادگستری مازندران از ساماندهی بحران 15 ساله دپوی زباله در جنگل های هیرکانی منطقه سواد کوه شمالی خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران از ساماندهی بحران 15 ساله دپوی زباله در جنگل های هیرکانی منطقه سواد کوه شمالی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری اظهار کرد: دپوی زباله در جنگل علاوه بر چهره ناخوشایند، خطر آلودگی خاک، آب های زیرزمینی و آسیب به حیات جانوران را در پی دارد؛ همچنین روستاها و مناطق مسکونی حاشیه ی جنگل ها بیشترین آسیب را از دپوی زباله در محیط زیست می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران با یادآوری دفع غیر اصولی زباله و ایجاد کوهی از زباله در جنگل های هیرکانی منطقه سوادکوه شمالی طی سال های اخیر، افزود: حدود 15 سال دفن زباله های شهر شیرگاه و روستاهای اطراف در جنگل ها، موجب خشک شدن درختان جنگل های هیرکانی و آلودگی شدید محیط زیست شده و بارها به عنوان مشکل جدی و لاینحل در رسانه های مختلف مطرح شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به ورود مرجع قضایی شهرستان و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان مرتبط برای حل و فصل مشکل مذکور، تصریح کرد: تدارک عرصه لازم جهت دفن بهداشتی و اصولی زباله، هدایت شیرابه، نظارت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا برای ساماندهی بحران زباله سوادکوه در جنگل های هیرکانی

ورود دستگاه قضا برای ساماندهی بحران زباله سوادکوه در جنگل های هیرکانی