مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-16بين الملل

هشدار آمریکا به تل آویو درباره نقض معاهده معافیت از روادید


دو مقام صهیونیستی و آمریکایی به آکسیوس گفتند که دولت بایدن به تل آویو هشدار داده که با ممانعت از ورود آمریکایی - فلسطینی های ساکن کرانه باختری اشغالی به اراضی اشغالی فلسطین از زمان حمله هفت اکتبر حماس، - دو مقام صهیونیستی و آمریکایی به آکسیوس گفتند که دولت بایدن به تل آویو هشدار داده که با ممانعت از ورود آمریکایی - فلسطینی های ساکن کرانه باختری اشغالی به اراضی اشغالی فلسطین از زمان حمله هفت اکتبر حماس، معاهده لغو روادید با ایالات متحده را نقض می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تداوم نقض توافق توسط رژیم صهیونیستی می تواند باعث ایجاد مکانیسم عقب نشینی از این معامله شود و امتیازاتی را که شهروندان اراضی اشغالی فلسطین با عدم نیاز به ویزا برای ورود به ایالات متحده دریافت می کنند، به حالت تعلیق درآورد.

وزیر امنیت داخلی آمریکا در پایان سپتامبر تصمیم گرفت به رژیم صهیونیستی اجازه دهد به برنامه لغو روادید ایالات متحده بپیوندد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که تل آویو با کاهش بی سابقه محدودیت های رفت وآمد آمریکایی فلسطینی های ساکن کرانه باختری و غزه و کاهش محدودیت های دیگر عرب ها و ایرانی های آمریکایی که می خواهند وارد اراضی اشغالی شوند، موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا به تل آویو درباره نقض معاهده معافیت از روادید

هشدار آمریکا به تل آویو درباره نقض معاهده معافیت از روادید