مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-05بين الملل

نخست وزیر اسبق اسراییل: نصرالله ممکن است ما را غافلگیر کند


«ایهود باراک» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اصلاً به نفع اسراییل نیست که هم زمان در دو جبهه با حزب الله و غزه بجنگد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، میان تداوم سردرگمی صهیونیست ها درباره مواضع سیدحسن نصرالله، رسانه های عبری تأکید کردند که هیچ کس نمی داند چه در سر نصرالله می گذرد و ایهود باراک نیز با بیان اینکه دبیرکل حزب الله فردی بسیار باهوش است درباره احتمال غافلگیرشدن اسراییل هشدار داد.

درحالی که محافل صهیونیستی همچنان نگران مواضع هوشمندانه و البته مبهم سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در قبال تحولات کنونی لبنان و فلسطین هستند، ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم اشغالگر اعلام کرد که (سید) حسن نصرالله شخصی بسیار باهوش است و ممکن است اسراییل را با انجام یک اقدام، غافلگیر کند.

ایهود باراک گفت: نصرالله فردی باهوش است و این احتمال وجود دارد که او بخواهد ما را آرام کند و سپس دست به یک اقدام غافلگیرکننده بزند.

وی افزود، اصلاً به نفع اسراییل نیست که هم زمان در دو جبهه با حزب الله و غزه بجنگد.

تهدیدات نتانیاهو علیه نصرالله حماقت سیاسی محض بود همچنین ارزیابی سخنان سید حسن نصرالله که عصر روز جمعه انجام شد، در محافل صهیونیستی همچنان ادامه دارد و رسانه های عبری دیروز با اشاره به هیستریک اسراییل قبل از سخنرانی دبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر اسبق اسراییل: نصرالله ممکن است ما را غافلگیر کند

نخست وزیر اسبق اسراییل: نصرالله ممکن است ما را غافلگیر کند