مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-02اقتصادي

دستگیری متهمه اصلی پرونده کلاهبرداری در خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خرسان شمالی از دستگیری متهمه اصلی پرونده کلاهبرداری از شهروندان بجنوردی تحت عنوان خرید و فروش و  تجارت سودآور با طلای مستعمل خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خرسان شمالی از دستگیری متهمه اصلی پرونده کلاهبرداری از شهروندان بجنوردی تحت عنوان خرید و فروش و  تجارت سودآور با طلای مستعمل خبر داد.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده گفت: چندی پیش خبری در رسانه ها و محافل خبری منتشر شده بود که طی آن افراد متعددی با اعلام شکایت، از مشارکت خود در یک پروژه و قرارداد سرمایه گذاری با ماهیت تجاری و با انگیزه کسب سود و منفعت بیشتر با یک فرد طلافروش و سپس افتادن در دام فرد یا افراد کلاهبردار و از دست دادن سرمایه خود در نتیجه این اقدام، روایت کردند .

وی با اشاره به تلاش ها و پیگیری های مجدانه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و فرایند اقدامات قضایی و انتظامی انجام شده در این خصوص اظهار کرد: بر اساس روایت های مطروحه از سوی مالباختگان شواهد و قرائن موجود حکایت از آن دارد که شکات طبق توافقات صورت گرفته در صدد بودند با این کار علاوه بر حفظ اصل سرمایه اولیه خود، صاحب سود و منفعت بیشتر نیز شوند که در ادامه ماجرا و مطابق با این ادعاها، متهمه با همکاری و همراهی (دیگر متهمان) با توسل به وسائل متقلبانه و فریب افراد مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهمه اصلی پرونده کلاهبرداری در خراسان شمالی

دستگیری متهمه اصلی پرونده کلاهبرداری در خراسان شمالی