مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-11دانش

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع برترین دانشگاه های دنیا


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در تازه ترین رتبه بندی علمی شانگهای، دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع برترین دانشگاه های دنیا در سال 2023 قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظام رتبه بندی شانگهای در سال 2023 میلادی برای هفتمین سال متوالی رتبه بندی موضوعی دانشگاه های برتر دنیا را منتشر کرده است، اظهار کرد: پس از ارزیابی و بررسی 5 هزار دانشگاه از 104 کشور دنیا، دانشگاه علوم پزشکی مازندران در فهرست نهایی رتبه بندی موضوعی دانشگاه های برتر دنیا در حوزه علوم پزشکی، در رشته پزشکی بالینی در بازه رتبه 151 تا 200 و رشته بهداشت عمومی در بازه رتبه 201 تا 300 نظام رتبه بندی شانگهای سال 2023 قرار گرفت و جز دانشگاه های برتر دنیا و ایران در این رتبه بندی شد.

وی افزود: در حیطه رشته پزشکی بالینی، 14 دانشگاه علوم پزشکی کشور در جمع برترین ها قرار دارند که دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با رتبه 151-200در جایگاه بالاتری قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه در حیطه رشته بهداشت عمومی نیز 11 دانشگاه علوم پزشکی کشور در جمع برترین ها قرار دارند، تصریح کرد: در این حوزه نیز دانشگاه علوم پزشکی مازندران به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع برترین دانشگاه های دنیا

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع برترین دانشگاه های دنیا