مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-19اقتصادي

فروش تجهیز آزمایشگاهی ایرانی به دانشگاه کانادایی


یک شرکت دانش بنیان با طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و محاسباتی حوزه مهندسی عمران و مهندسی ژئوتکنیک موفق به فروش تولیدات خود به واحدهای دانشگاهی داخلی و یک دانشگاه کانادایی شده است.

- یک شرکت دانش بنیان با طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و محاسباتی حوزه مهندسی عمران و مهندسی ژئوتکنیک موفق به فروش تولیدات خود به واحدهای دانشگاهی داخلی و یک دانشگاه کانادایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر حجازی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: تجهیزات شرکت ما در محاسبات سیستم های ساختمان سازی و ساخت سدهای بزرگ، جاده سازی و کلا سازه های عمرانی که با خاک و سنگ درگیر هستند، کاربرد دارد و در این راستا، در اقصی نقاط کشور خصوصا خطه جنوب در پروژه های پتروشیمی حضور موفقی داشته ایم.

وی با اشاره به تجاری سازی محصولات این شرکت، اظهار کرد: ما دو سال پیش توانسیتم هم از نظر قیمتی و هم از نظر کیفیتی بر دیگر رقبا فائق بیاییم و سه دستگاه برش مستقیم را به یک دانشگاه بزرگ کانادا فروختیم.

این اقدام در حالی بوده که مشکلات زیادی از نظر ارسال در گمرک ایران و تسویه حساب از طریق دانشگاه مقصد داشتیم.

حجازی خاطر نشان کرد: همچنین تجهیزت ساخته شده در این شرکت به دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی سهند و شهید مدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش تجهیز آزمایشگاهی ایرانی به دانشگاه کانادایی

فروش تجهیز آزمایشگاهی ایرانی به دانشگاه کانادایی