مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-24سياسي

ضرورت تقویت مراکز اورژانس اجتماعی در ایلام


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر ضرورت تقویت مراکز اورژانس اجتماعی به ویژه در مناطق آسیب پذیر استان تاکید کرد.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر ضرورت تقویت مراکز اورژانس اجتماعی به ویژه در مناطق آسیب پذیر استان تاکید کرد.

محمد سبحان حسنی اول آبان در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و شورای اجتماعی استان اظهار کرد: کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است که در این راستا باید همه مدیران دستگاه های متولی با هم افزایی برای این مهم اهتمام داشته و با همه توان بکوشند.

وی با اشاره بیانات اخیر رییس جمهور به عنوان رییس شورای اجتماعی کشور در نشست شورای اجتماعی، افزود: آیت الله رییسی رییس جمهور در این نشست مباحث مهمی را در خصوص آسیب های اجتماعی مطرح کردند که باید دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه با دقت نظر به آن بپردازند و برای رفع دغدغه ها تلاش کنند.

حسنی بر لزوم تقویت مراکز اورژانس اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: اقدامات انجام شده توسط اداره کل بهزیستی استان در بحث راه اندازی مراکز اورژانس اجتماعی قابل قبول است، اما با توجه نیاز استان ضرورت دارد این مراکز به ویژه در مناطق آسیب پذیر تقویت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت مراکز اورژانس اجتماعی در ایلام

ضرورت تقویت مراکز اورژانس اجتماعی در ایلام