مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-01ورزشي

باید از لحاظ روحی تیم را تقویت کنیم


تیم از لحاظ روحی به مشکل خورده است و باید سعی کنیم تا از نظر روحی و روانی تیم را قوی کنیم تا بتوانیم در نتیجه گیری خوب عمل کنیم و در بازی های بعدی نمایش خوبی داشته باشیم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال سایپا گفت:تیم از لحاظ روحی به مشکل خورده است و باید سعی کنیم تا از نظر روحی و روانی تیم را قوی کنیم تا بتوانیم در نتیجه گیری خوب عمل کنیم و در بازی های بعدی نمایش خوبی داشته باشیم.

امیر حسینی پس از شکست 3 بر صفر برابر گیتی پسند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به تیم گیتی پسند تبریک می گویم، تیم ما نتوانست برنامه ای که داشتیم را پیاده کند، به علت مصدومیت دانش فر آسیب که دریافت کننده اول تیم است آسیب دیده بود به همین علت در نیمه نخست به مشکل خوردیم و از همان نقطه آسیب دیدیم.

وی افزود: می توانستیم با وجود عقب افتادگی ها برنده این بازی باشیم اگر تیم به خودباوری میرسید و بازیکنان تلاششان را می کردند.

امیدوارم بازی به بازی تیم بهتر شود و بتوانیم روند خوبی داشته باشیم.

حسینی ادامه داد: در بازی جاهایی وجود داشت که ما پیش افتادیم اما متاسفانه نتوانستیم که اختلافمان را حفظ کرده و به نتیجه تبدیل کنیم.

سرمربی سایپا یادآور شد: تیم از لحاظ روحی به مشکل خورده است و باید سعی کنیم تا از نظر روحی و روانی تیم را قوی کنیم تا بتوانیم در نتیجه گیری خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از لحاظ روحی تیم را تقویت کنیم

باید از لحاظ روحی تیم را تقویت کنیم