مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-28سياسي

گلایه نماینده ولی فقیه از وضعیت نابسامان نمازخانه های بین راهی مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با گلایه از نابسامان بودن نمازخانه های بین راهی سطح استان مازندران، گفت: تا به نماز توجه نکنیم، مملکت ما از گرفتاری ها خارج نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه (س) و تشکر از اینکه خداوند به این سرزمین این لیاقت را داده قبر شریف این بانوی بزرگوار همچون برادر گرامیش در سرزمین اسلامی ایران قرار داشته و ملجأ ملک و مملکت باشد، اظهار کرد: اینکه در جوار مرقد مطهر این بانو حوزه علمیه ای احداث شود که چشم و چراغ عالم است، جای تقدیر دارد.

وی افزود: یکی از شاگردان و دانش آموختگان این حوزه علمیه در جوار این بانوی بزرگوار آن شخصیت بزرگی بنام امام خمینی(ره) است که عظمتی مانند انقلاب اسلامی را در این تاریخ معاصر آفریده و زمینه ساز قیام بزرگ و انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: از اینکه چنین حادثه ای در استان اتفاق افتاده نشان می دهد زمینه چنین کاری ازنظر فکری، فرهنگی و اعتقادی در میان مردم مازندران بود که چنین خواسته ای انجام شده و دست نیاز به سوی اهل بیت پاک و اقدام برای حکومت با رهبری و هم این حادثه برای نسل های آینده الهام بخش هویت اعتقادی، روانی و شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه نماینده ولی فقیه از وضعیت نابسامان نمازخانه های بین راهی مازندران

گلایه نماینده ولی فقیه از وضعیت نابسامان نمازخانه های بین راهی مازندران