مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:202023-10-23حوادث

افزایش تلفات حوادث رانندگی در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در 6 ماه نخست امسال 327 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترعلی عباسی با اعلام اینکه طبق آمارها، 263 نفر از تلفات تصادفات 6 ماهه نخست امسال را مردان و ما بقی را نیز زنان تشکیل داده اند، اظهار کرد: شهرستان های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب آمل با 45 ، بابل با 40، ساری با 34 و کمترین آن شهرستان عباس آباد با 4 فوتی گزارش شده است.

وی به افزایش کشته شدگان در همه محورهای مواصلاتی مازندران اشاره کرد و افزود: از 327 کشته تصادفات 6 ماهه امسال، 231 نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی (با افزایش 2 درصدی ) و 96 نفر در حوادث درون شهری، ( با افزایش 12 درصدی ) گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از افزایش 2 درصدی مصدومان تصادفات رانندگی در استان خبرداد و یادآور شد: 7هزارو 200 نفر طی 6 ماهه امسال به علت مصدومیت ناشی از تصادفات رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد رشد را نشان می دهد.

این مسئول رعایت قوانین و مقررات رانندگی را از مهم ترین شاخصه های توسعه یافتگی و نشانه فرهنگ بالای ملی دانست و برای کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی نسبت به این موضوع تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات حوادث رانندگی در مازندران

افزایش تلفات حوادث رانندگی در مازندران