مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-21اقتصادي

سپاه خراسان شمالی 65 میلیارد ریال به پروژه های راهداری استان کمک کرده است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در سال گذشته 700 تن قیر رایگان به مبلغ 65 میلیارد ریال برای اجرای پروژه راه های روستایی در اختیار این اداره کل قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: سپاه جواد الائمه (ع) در اجرای پروژه های راهداری خراسان شمالی از جمله تامین قیر رایگان با اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همکاری می کند.

وی گفت: سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در سال گذشته 700 تن قیر به مبلغ 65 میلیارد ریال برای اجرای پروژه راه های روستایی در شهرستان های بجنورد و رازوجرگلان در اختیار این اداره کل قرار داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: آسفالت محورهای روستایی اشرف دره، گرکز - دویدوخ، قتلیش - پیربز، قلعه محمدی - حسن آباد و ایوب در این دو شهرستان طی سال قبل با قیر رایگان سپاه جواد الائمه (ع) انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال سپاه جواد الائمه (ع) در اجرای پروژه زیرسازی، آسفالت و اجرای ابنیه فنی راه روستایی دنج در شهرستان اسفراین به طول 5 کیلومتر با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مشارکت مردمی و فرمانداری همکاری می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه خراسان شمالی 65 میلیارد ریال به پروژه های راهداری استان کمک کرده است

سپاه خراسان شمالی 65 میلیارد ریال به پروژه های راهداری استان کمک کرده است