مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-21سياسي

فرهنگ صلح و سازش میان دانش آموزان ترویج می یابد


رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: در جهت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ صلح، سازش، عفو و گذشت میان دانش آموزان و فرهنگیان تفاهم نامه همکاری فی مابین آموزش و پرورش و توسعه حل اختلاف استان اردبیل امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام سید حسین علوی ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین توسعه حل اختلاف و آموزش و پرورش، اظهار کرد: تفاهم نامه منعقده بین آموزش و پرورش و دستگاه قضایی استان نقطه آغازی برای همکاری های موثر برای کاهش آسیب های اجتماعی و نهادینه سازی فرهنگ سازش و گذشت است و این تفاهم نامه ظرفیت خوبی است که امیدواریم روی کاغذ نماند و اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: عرصه احقاق حق و اجرای عدالت بسیار خطیر و سنگین است و هر چه قدر در این راه تلاش شود یقیناً در سیر خداوند متعال قدم برداشته ایم.

رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل ادامه داد: سوق دادن اختلافات مردم به سمت و سوی سازش یکی از سیاست های الویت دار دستگاه قضایی هست که در این زمینه توفیقات ارزشمندی هم حاصل شده است و در این خصوص از بیشتر ظرفیت ها از جمله صلح یاران، ریش سفیدان، متنفذین، روحانیون و سایر افراد تاثیر گذار بهره گرفته ایم.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تاکید کرد: وقتی اختلاف با سازش خاتمه پیدا می کند قلع ماده نزاع به معنای وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ صلح و سازش میان دانش آموزان ترویج می یابد

فرهنگ صلح و سازش میان دانش آموزان ترویج می یابد