مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:012023-10-31حوادث

کشف سلاح و فشنگ جنگی از شکارچیان در همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان جواد نوری اظهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز جمعه گذشته، مسئول منطقه حفاظت شده شراء متوجه صدای شلیک گلوله در ارتفاعات منطقه شده و سپس نسبت به انجام هماهنگی سایر محیط بانان برای بررسی موضوع و دستگیری شکارچیان متخلف اقدام می کند.

وی ادامه داد: محیط بانان حاضر در منطقه در ارتفاعات و پایین دست کوه مستقر شدند و پس از رصد متوجه شدند یک گروه شکارچی غیر مجاز قصد شکار وحوش را دارند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: محیطبانان این افراد را تحت نظر گرفته و زمانی که شکارچیان اقدام به شلیک یک گلوله ناموفق دیگر به سمت وحوش می کنند، برای دستگیری افراد متخلف، به سمت محل تیر اندازی اعزام می شوند و در اطراف منطقه استقرار پیدا می کنند.

وی اظهار کرد: پس از اینکه شکارچیان متوجه حضور محیطبانان در محل می شوند، سلاحشان را رد نزدیکی ارتفاعات مخفی کرده و با سرعت محل را ترک می کنند.

نوری اظهر افزود: محیطبانان که متخلفان را لحظه به لحظه رصد می کردند، پس از متواری شدن آنها یک قبضه سلاح جنگی سیمینوف مسلح، به همراه هفت عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط می کنند.

وی بیان کرد: متخلفان نوک فشنگ ها را شکاف داده بودند تا زمانی که به وحوش اصابت می کند از قدرت کشندگی بیشتری برخوردار باشد و بلافاصله جاندار را از پا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سلاح و فشنگ جنگی از شکارچیان در همدان

کشف سلاح و فشنگ جنگی از شکارچیان در همدان