مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-06اقتصادي

ثبت کمترین نرخ بیکاری مردان کشور به نام استان یزد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به آخرین نتایج و آمار منتشره از مرکز آمار ایران گفت: بر اساس آخرین نتایج مرکز آمار ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مجید دهقانی زاده صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: براساس تازه ترین گزارش مرکز آمار ایران، استان یزد با نرخ بیکاری 2.

9 توانست کمترین نرخ بیکاری مردان در کشور را به نام خود ثبت کند.

وی با اشاره به کاهش 0.

9 درصدی نرخ بیکاری مردان نسبت به فصل قبل، افزود: در دوفصل ابتدایی سال 1402، استان یزد پایین ترین نرخ بیکاری مردان را در بین استان های کشور داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: این کاهش نشان از رونق بازار کار در استان براساس سیاست های دولت مردمی سیزدهم و سرمایه گذاری های انجام شده و بهره برداری از طرح های عمرانی و فعال کردن واحدهای تولیدی و معدنی راکد در استان طی دو سال اخیر بوده است.

دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان با ابراز خرسندی از کاهش نرخ بیکاری زنان در فصل تابستان، تصریح کرد: در این شاخص نیز با کاهش 1.

9 درصدی نسبت به فصل بهار به عدد 18.

4 رسیده ایم.

دهقانی زاده با بیان این که استان یزد جزء چهار استان دارای کمترین نرخ بیکاری در کشور است، ادامه داد: این نرخ در مقایسه با میانگین کشور یعنی 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت کمترین نرخ بیکاری مردان کشور به نام استان یزد

ثبت کمترین نرخ بیکاری مردان کشور به نام استان یزد