مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:302023-11-13اجتماعي

تداوم تعطیلی دانشگاه ها و مدارس اصفهان


به دلیل آلودگی هوا کلاس های دانشگاه ها و تمامی مقاطع تحصیلی، در مناطق شش گانه اصفهان و نواحی و مناطق خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، - مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه غیرحضوری خواهد بود.

با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، در مناطق شش گانه شهر اصفهان و برخی شهرستان ها در روز سه شنبه 23 آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اصفهان، منصور شیشه فروش اظهار داشت: تداوم پایداری وسکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را دربر گرفته و ابرناکی شدن، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش میدان را به همراه دارد.

وی افزود: براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه 23 آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، با ورود یک سامانه ناپایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تعطیلی دانشگاه ها و مدارس اصفهان

تداوم تعطیلی دانشگاه ها و مدارس اصفهان