مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-14اقتصادي

صدور و تمدید 916 فقره کارت بازرگانی در آذربایجان غربی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، 916 فقره کارت بازرگانی صادر و یا تمدید شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، 916 فقره کارت بازرگانی صادر و یا تمدید شده است.

عبدالحمید سرتیپی در گفت و گو با ایسنا افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، 404 فقره کارت پیله وری و 2 هزار و 809 فقره کارت مرزنشینی صادر و یا تمدید شده است.

وی در خصوص تخصیص ارز نیمایی به وارد کنندگان کالاهای مورد نیاز کشور گفت: در 7 ماهه نخست امسال برای 591 وارد کننده کالاهای مورد نیاز کشور بخصوص در حوزه صنعتی ارز دولتی تخصیص یافته است که دریافت کنندگان ارز دولتی ملزم به اجرای تعهدات ارزی خود است.

سرتیپی تصریح کرد: طی 7 ماهه نخست امسال، 4 میلیون و 157 هزار تن انواع کالاهای تولید داخل به ارزش بیش از یک هزار و 528 میلیون دلار از گمرکات استان به کشورها و بازارهای هدف خارجی صادر شده است.

مدیرکل صمت استان عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده جهت تأمین کالاهای مورد نیاز کشور که تولید داخل ندارند بخصوص در حوزه صنایع پیشرفته 301 هزار تن انواع کالا از کشورهای مختلف به ارزش بیش از 565 میلیون دلار از گمرکات استان وارد کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید 916 فقره کارت بازرگانی در آذربایجان غربی

صدور و تمدید 916 فقره کارت بازرگانی در آذربایجان غربی