مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-05فرهنگي

ذائقه بصری مخاطب کودک و نوجوان توسط کمپانی های بزرگ مثل دیزنی شکل گرفته است


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و مظلوم کشی هایی که این روز ها در غزه اتفاق می افتد قلب هر انسانی را به درد می آورد.

- صادقی گفت:ما هفته گذشته روز جهانی انیمیشن را پشت سر گذاشتیم، اما به این نکات کمتر توجه شد که جریان اصلی تولید و توزیع آثار انیمیشن در جهان در اختیار تفکر و ایدئولوژی است که نتن ها با تفکر اسلامی بلکه با بشریت دشمنی دارد.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و مظلوم کشی هایی که این روز ها در غزه اتفاق می افتد قلب هر انسانی را به درد می آورد.

جنایاتی که ابعاد مختلفی پیدا کرده و صرفا به مسئله نظامی محدود نشده است.

خبر کمک دو میلیون دلاری کمپانی دیزنی به این رژیم واکنش های بسیاری را از سوی هنرمندان به خصوص فعالان عرصه انیمیشن داشته است.

به همین دلیل با محمدحسین صادقی تهیه کننده انیمیشن لوپتو به گفتگو نشستیم.

محمد حسین صادقی در واکنش به خبر کمک دو میلیون دلاری کمپانی دیزنی به رژیم صهیونیستی گفت: سالیان زیادی است که راجع به تاثیر صهیونیست در رسانه های جهان و میزان نفوذ و قدرتی که در عرصه رسانه بین المللی دارند صحبت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذائقه بصری مخاطب کودک و نوجوان توسط کمپانی های بزرگ مثل دیزنی شکل گرفته است

ذائقه بصری مخاطب کودک و نوجوان توسط کمپانی های بزرگ مثل دیزنی شکل گرفته است