مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-09اقتصادي

انعقاد قرارداد خرید 50 دستگاه اتوبوس دو کابین 18 متری ویژه خطوط تندرو برای اصفهان


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: در راستای تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی این کلان شهر 50 دستگاه اتوبوس های دو کابین جهت بهره برداری در خطوط بی آرتی خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، داوود بحیرایی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در مراسم انعقاد قرارداد خرید 50 دستگاه اتوبوس دوکابین بی آرتی با شرکت اسنا اظهار کرد: با ورود این اتوبوس ها درخطوط بی آر تی تحول خوبی در حمل ونقل عمومی اتفاق می افتد و حجم مسافری که جا به جا می کند بسیار چشم گیر است.

  وی با بیان اینکه طی بررسی مدیریت شهری در سال گذشته مبنی بر اینکه عمر اتوبوس های خطوط تندرو به 11 سال رسیده است، افزود: اتوبوس های 18 متری بی آرتی با کمک شرکت اسنا خریداری شده بود و شهروندان اصفهانی طی این 11 سال از خدمات خوب آن بهره مند شده و بسیار راضی بودند، همچنین در بازدیدهای انجام شده، مشخصات فنی این اتوبوس ها خوب و سالم باقی مانده بود.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه راه اندازی خطوط بی آرتی اولویت نخست توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی اصفهان است، تصریح کرد: مدیریت شهری بر این اساس درصدد افزایش این خطوط بر آمده است که طی بررسی ها و مذاکرات انجام شده با شرکت های خودروسازی، شرکت اسنا برای این منظور اعلام آمادگی کرد؛ در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد خرید 50 دستگاه اتوبوس دو کابین 18 متری ویژه خطوط تندرو برای اصفهان

انعقاد قرارداد خرید 50 دستگاه اتوبوس دو کابین 18 متری ویژه خطوط تندرو برای اصفهان