مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-26سياسي

توضیحات مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص انتصابات این موسسه


مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره از بکارگیری 80 درصد نیروهای ستاد موسسه از خانواده فرهنگیان عضو طی یک سال و نیم اخیر خبر داد و اعلام کرد: در این مدت 44 درصد انتصابات اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه نیز مربوط به فرهنگیان و خانواده آنان بوده است.

- مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره از بکارگیری 80 درصد نیروهای ستاد موسسه از خانواده فرهنگیان عضو طی یک سال و نیم اخیر خبر داد و اعلام کرد: در این مدت 44 درصد انتصابات اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه نیز مربوط به فرهنگیان و خانواده آنان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجف پور کردی سیاست راهبردی تیم مدیریتی جدید طی یک سال و نیم اخیر را افزایش نقش و مشارکت معلمان عضو صندوق با رویکرد امیدآفرینی، شایسته سالاری و توجه به خانواده فرهنگیان برشمرد و گفت: تلاش کردیم طبق وعده هایی که دادیم در راستای شفافیت در عملکرد، صداقت و تعهد به فرهنگیان ارجمند گام برداریم.

مدیرعامل صندوق ذخیره با اشاره به تقوت چشمگیر و محسوس حضور فرهنگیان و خانواده آنها در مجموعه موسسه در یک سال و نیم و حدود 80 درصد از استخدام ها و بکارگیری نیروها در این دوره از فرزندان و خانواده اعضای موسسه تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که صندوق متعلق به فرهنگیان است لذا جهت گیری استخدام در موسسه باید صرفا از میان فرهنگیان و خانواده معزز آنان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص انتصابات این موسسه

توضیحات مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص انتصابات این موسسه