مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-13ورزشي

افتخارآفرینی دانش آموزان ایرانی با کسب 14 مدال در رویداد جهانی اندونزی


دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا با اشاره به دستیابی ایران به 14 مدال رنگارنگ در مسابقات علوم و اختراعات جهانی ISIF2023، گفت: دانش آموزان ایرانی در این مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهدی رشیدی جهان دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا درباره مسابقات علوم و اختراعات جهانی ISIF2023 که به میزبانی کشور اندونزی در تاریخ 7 تا 11 نوامبر (16 تا 20 آبان امسال) برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور 860 تیم از 21 کشور برگزار شد، تیم ایران در مجموع صاحب 14 مدال رنگارنگ شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان ایرانی در دو بخش حضوری و غیرحضوری از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی ابن سینا به مسابقات علوم و اختراعات جهانی ISIF2023 اندونزی اعزام شدند که دانش آموزان ایرانی یک مدال طلا، 3 مدال نقره و 10 مدال برنز کسب کردند.

رشیدی جهان گفت: تیم های حضوری ایران متشکل از ایلیا رضازاده و پادرا قزوینیان در رشته فنی ـ مهندسی صاحب مدال طلا و امیر حسین منافی در رشته شیمی نانو مدال نقره را تصاحب کردند.

وی افزود: در بخش غیرحضوری، تیم های ایران به نمایندگی عرشیا جنت مکان و سیاوش بهشتی صاحب 2 مدال نقره و 10 مدال برنز این رقابت ها شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی دانش آموزان ایرانی با کسب 14 مدال در رویداد جهانی اندونزی

افتخارآفرینی دانش آموزان ایرانی با کسب 14 مدال در رویداد جهانی اندونزی