مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:012023-10-23اقتصادي

کاهش فرآیند دادرسی پرونده ها اولویت مهم تعزیرات حکومتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک؛ احمد اصانلو ظهر امروز در بازدید سرزده از شعب اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان اراک،  اظهار کرد: یکی از اصول مهم در افزایش رضایتمندی مردم پاسخگویی سریع و به موقع به درخواست ها و مطالبات است که این مهم در دستور کار تعزیزات حکومتی قرار دارد.

وی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده در گذشته بسیار طولانی و زمان بر بود که این مسئله موجبات گلایه و نارضایتی های مردمی را رقم زده بود، خوشبختانه طی چند سال اخیر با تغییر سیاست ها رسیدگی سریع به پرونده ها و کاهش زمان دادرسی رضایتمندی مردمی را رقم زده است.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی افزایش شعب رسیدگی و تجدید نظر را در کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها موثر دانست و گفت: باید از تمامی ظرفیت های موجود برای تحقق این مهم بهره گرفت.

 اصانلو  تغییر و تحولات گسترده ای در سازمان تعزیرات حکومتی طی دو سال اخیر را مثبت و رو به رشد دانست و ادامه داد: خدمت رسانی به مردم نباید با وقفه و تعلل همراه باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس رییس سازمان تعزیزات حکومتی امروز همچنین در حاشیه سفر به استان مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفت وگو کرد.

اصانلو در این دیدار نیز حضور میدانی موثر در بازار و مطالبه گری را از رویکردهای جدید این سازمان برشمرد و گفت: با این رویکرد جدید که رسیدگی سریع به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فرآیند دادرسی پرونده ها اولویت مهم تعزیرات حکومتی است

کاهش فرآیند دادرسی پرونده ها اولویت مهم تعزیرات حکومتی است