مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:302023-10-30بين الملل

استفاده اسراییل از بازی های کامپیوتری کودکان برای تبلیغ علیه حماس


رژیم اسراییل از 7 اکتبر تا کنون بیش از یک میلیون دلار خرج تبلیغ های اینترنتی علیه حماس و گروه های مقاومت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رویترز در گزارشی نوشت: ماریا در خانه تراس دار خود در شمال لندن برای صرف غذا نشسته بود که پسر 6 ساله اش با صورت رنگ پریده به اتاق غذاخوری دوید.

بازی پازل روی تلفن اندرویدی او با ویدیویی که شبه نظامیان حماس، خانواده های اسراییلی وحشت زده و تصاویر گرافیکی تار را نشان می داد، قطع شد.

روی یک صفحه سیاه، پیامی از وزارت امور خارجه اسراییل به دانش آموز کلاس اولی می گوید: ما مطمئن خواهیم شد که کسانی که به ما آسیب می زنند بهای سنگینی بپردازند.

ماریا یک باریستای 28 ساله از برزیل می گوید که این تبلیغ پسرش را شوکه کرده بود و به همین دلیل او به سرعت بازی را حذف کرد.

ماریا به رویترز می گوید: پسرم با تعجب می پرسید : این تبلیغ خونین در بازی من چه می کند؟ رویترز نتوانسته چگونگی ورود این تبلیغ به بازی ویدیویی پسر ماریا را مشخص کند، اما خانواده او تنها نیستند.

این خبرگزاری حداقل پنج مورد دیگر را در سراسر اروپا مستند کرده که در آن همان ویدئوی طرفدار اسراییل، که حاوی تصاویری از حملات موشکی، انفجار آتشین و افراد مسلح نقابدار بود، در میانه بازی کامپیوتری چند کودک دیگر ظاهر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده اسراییل از بازی های کامپیوتری کودکان برای تبلیغ علیه حماس

استفاده اسراییل از بازی های کامپیوتری کودکان برای تبلیغ علیه حماس