مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-12اقتصادي

افزایش 24 درصدی تولید دانه های روغنی در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها، در تولید گندم و جو 11 درصد افزایش، دانه های روغنی 24 درصد، نباتات علوفه ای 52 درصد و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در حاشیه گردهمایی کارشناسان پهنه کشاورزی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای استانی همچون لرستان با 75 درصد اراضی دیم، طرح جهش تولید در دیمزارها فرصت بسیار ویژه ای برای فرهنگ سازی و ریل گذاری موثر و مداوم در بخش کشاورزی استان است.

وی خاطرنشان کرد: طرح جهش تولید در دیمزارها از راهکارهای مهم برای تامین امنیت غذایی و فرصتی مناسب برای افزایش بهروری و تولید در بخش کشاورزی است که همه ما باید با مشارکت و تعامل آن راتوسعه دهیم.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان، طرح جهش تولید را یکی از طرح های مهم و موثر مقام معظم رهبری دربخش کشاورزی دانست و افزود: از سیاست های مهم مقام معظم رهبری در توسعه بخش کشاورزی، اجرایی شدن طرح جهش تولید در دیمزارهاست که بی تردید با توسعه و تحقق آن شاهد توسعه بخش اقتصادی و اشتغال پایدار خواهیم شد.

شاهرخی در ادامه به هم افزایی و تعامل بیشتر ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان جهاد کشاورزی لرستان در راستای توسعه طرح جهش تولید دردیمزارها اشاره کرد و گفت:طرح جهش تولید یک طرح مشترک بین ستاد اجرایی فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 24 درصدی تولید دانه های روغنی در لرستان

افزایش 24 درصدی تولید دانه های روغنی در لرستان