مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-13سياسي

نقش فضای مجازی در گفتمان سازی درباره دفاع مقدس قابل انکار نیست


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: گفتمان سازی در خصوص انقلاب، دفاع مقدس، فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در شبکه های مجازی از مهم ترین دستاوردهای فضای مجازی است.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: گفتمان سازی در خصوص انقلاب، دفاع مقدس، فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در شبکه های مجازی از مهم ترین دستاوردهای فضای مجازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی با اشاره به اهمیت و جایگاه فضای مجازی در حفظ و اشاعه آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بیان کرد: فضای مجازی فرصت بی بدیلی در حفظ و اشاعه آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در قالب ها و زبان های گوناگون دارد و با استفاده از فضای مجازی می توان ارزش های دفاع مقدس را جهانی کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر ادامه داد: تولید محتوای مناسب و سالم به صیانت از محتوای ارزشی در حوزه دفاع مقدس کمک می کند و مردم را به فعالیت در این فضا تشویق و ترغیب کند.

گفتمان سازی در خصوص انقلاب، دفاع مقدس، فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در شبکه های مجازی از مهم ترین دستاوردهای این جریان است.

وی افزود: امروز باید بیشتر ساختار و توان بخش های مختلف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صرف گفتمان سازی در شبکه های اجتماعی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فضای مجازی در گفتمان سازی درباره دفاع مقدس قابل انکار نیست

نقش فضای مجازی در گفتمان سازی درباره دفاع مقدس قابل انکار نیست