مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-16سياسي

فعالان عرصه اطلاع رسانی نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل فعالان عرصه اطلاع رسانی را دارای نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دانست و از آن ها خواست همراه با متولیان امر نظارت و امنیت، - ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل فعالان عرصه اطلاع رسانی را دارای نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دانست و از آن ها خواست همراه با متولیان امر نظارت و امنیت، به تقویت اعتماد و امید کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، رضا قاسمیان در شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: فعالان عرصه اطلاع رسانی نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دارند و همراه با متولیان امر نظارت و امنیت، باید به تقویت اعتماد و امید کمک کنند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات، هماهنگی و ایجاد فهم مشترک از بایدها و نبایدهای مربوط به فضای انتخاباتی در استان اردبیل، از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه حوزه رسانه و فعالان این بخش قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر همکاری مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ها برای انعکاس اقدامات و عملکرد حوزه مربوط، بیان کرد: حوزه رسانه نیازمند سوژه ها و گزاره هایی برای تولید محتوا و ایفای نقش آموزشی و هدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان عرصه اطلاع رسانی نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دارند

فعالان عرصه اطلاع رسانی نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دارند