مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-19سياسي

بانوان ایرانی در حمایت از مظلومیت مادران و کودکان غزه


به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، همایش «حمایت از مادران و کودکان فلسطینی» در جمع اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی لبنانی و ایرانی برگزار شد.

- گروه زندگی: این روزها همه جا خبر از مظلومیت کودکان فلسطین است و دلهای پر درد مادرانی که نمی توانند کاری کنند تا آب در دل جگر گوشه هایشان تکان نخورد.

مادرانی که همچون زینب و رباب علم بر دست گرفته اند و پای خلق حماسه ای ازجنس عاشورا ایستاده اند.

بانوان ایرانی و غیر ایرانی هم در سرتاسر دنیا به رسم مهربانی و همدردی و به قصد همراهی و هم صدایی با زنان مقاوم و سرفراز غزه دست به کار شده اند تا عدالت خواهی و ظلم ستیزی را فریاد زنند.

بانوان ایرانی در آن سوی مرزهای ایران اسلامی برای دادخواهی مردم غزه دست به کار شده اند  به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، همایش حمایت از مادران و کودکان فلسطینی هم برگزار شد تا صدای مظلومیت و دادخواهی مردم مظلوم و کودکان بی پناه غزه باشد.

در این همایش که در جمع اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی لبنانی و ایرانی بر پا شد، سخنرانانی به ایراد سخن پرداختند که نرگس قدیریان نیز از بانوان فعال در این عرصه و همسر سفیر ایران در لبنان از جمله سخنرانان و میهمان این همایش بود و در زمینه جنگ روایت ها سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ایرانی در حمایت از مظلومیت مادران و کودکان غزه

بانوان ایرانی در حمایت از مظلومیت مادران و کودکان غزه