مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 03:102023-10-22پزشكي

نرخ جدید خرید تعهدات آموزشی و انصراف از تحصیل از آبان ماه اجرا می شود


سرانه سالیانه تعیین شده از سوی سازمان برنامه و بودجه از آبان ماه سال جاری مبنای محاسبات و هزینه های ناظر بر آزادسازی مدرک تحصیلی، انصراف و اخراج دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی می شود.

- سرانه سالیانه تعیین شده از سوی سازمان برنامه و بودجه از آبان ماه سال جاری مبنای محاسبات و هزینه های ناظر بر آزادسازی مدرک تحصیلی، انصراف و اخراج دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر کاظم قهرمان زاده، رییس مرکز خدمات آموزشی در نامه ای خطاب به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد: سرانه سالیانه تعیین شده از سوی سازمان برنامه و بودجه مبنای محاسبات و هزینه های ناظر بر آزادسازی مدرک تحصیلی، انصراف و اخراج دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی می شود.

ابلاغیه مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز دوشنبه، یکم آبان ماه اجرا می شود.

در نامه رییس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت آمده است: با عنایت به موضوع ساماندهی ایفای تعهدات و درنظر گرفتن هزینه های آموزشی و پژوهشی و امکانات آموزشی و کمک آموزشی مورد نیاز برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور براساس سرانه سالیانه تعیین شده از سوی سازمان برنامه و بودجه و به منظور رفع ابهامات مربوط به پرداخت هزینه ها در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جدید خرید تعهدات آموزشی و انصراف از تحصیل از آبان ماه اجرا می شود

نرخ جدید خرید تعهدات آموزشی و انصراف از تحصیل از آبان ماه اجرا می شود