مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:122023-11-18اقتصادي

حاجی بابایی: تقویت تسهیلات تبصره 18 مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی را حل می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مدیران اقتصادی و صنعتی استان همدان همراه با نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته کارآفرینی با حضور در شهرک صنعتی بوعلی از چهار واحد تولیدی بازدید کردند و فرآیند تولید در این واحدها را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید میدانی واحدهای کارآفرین و ایده پرداز صنعتی که خط تولید فعال و اشتغالزایی چشمگیر دارند در اولویت قرار گرفتند همچنین افزایش ظرفیت این واحدهای تولیدی با تدابیر صورت گرفته در دستور پیگیری قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این بازدید اظهار کرد: در راستای رشد تولید کمک به واحدهای تولیدی فعال و کارآفرین همچون واحدهای نیمه فعال و راکد باید در دستور کار باشد به طوری که در مجلس قوانین کارآمد تصویب و در دولت به خوبی اجرایی شود.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه عزم جزم شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه افزایش تولید ستودنی است افزود: تعداد کثیری از کارخانه های تولیدی در استان همدان، محصولات صادراتی به داخل و خارج از کشور تولید می کنند.

وی در ادامه یادآور شد: یکی از عمده مشکلات فعلی واحدهای فعال نبود پرسنل فنی به ویژه در شرکت های دانش بنیان و صنعتی است به نحوی که افزایش شیفت و تولید بیشتر نیازمند پرسنل فنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: تقویت تسهیلات تبصره 18 مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی را حل می کند

حاجی بابایی: تقویت تسهیلات تبصره 18 مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی را حل می کند