مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-07اقتصادي

تولید 40 میلیون لیتر الکل و بالای 12 هزارتن خمیرمایه در سال جاری


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: امیدواریم در سال جاری با افزایش ظرفیت به تولید 40 میلیون لیتر الکل و بیش از 12 هزار تن خمیرمایه دست پیدا کنیم تا نیاز داخلی و صادراتی کشور را تامین کنیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: امیدواریم در سال جاری با افزایش ظرفیت به تولید 40 میلیون لیتر الکل و بیش از 12 هزار تن خمیرمایه دست پیدا کنیم تا نیاز داخلی و صادراتی کشور را تامین کنیم.

عبدعلی ناصری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تولید الکل و خمیرمایه در شرکت خمیرمایه و الکل رازی اظهار کرد: این شرکت با هدف تولید محصولات بیوتکنولوژی موردنیاز بازارهای داخلی و خارجی و صنایع پایین دستی تأسیس و با فعالیت خود زمینه ساز تکمیل چرخه نیشکر شده است.

وی با بیان اینکه چهار کارخانه اتانول طبی، خمیرمایه، گاز بایو دی اکسیدکربن و تغلیظ ویناس در این شرکت فعالیت دارند و در حال تولید هستند، افزود: در حال حاضر شرکت خمیرمایه و الکل رازی به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده اتانول و خمیرمایه خشک فوری و تر در خاورمیانه شناخته می شود و در حال تولید محصولات با کیفیت بالا در این حوزه ها است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: الکل طبی، خمیرمایه خشک و تر، دی اکسیدکربن، یخ خشک، ویناس، ویناس تغلیظ شده و ملاس از جمله محصولات تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 40 میلیون لیتر الکل و بالای 12 هزارتن خمیرمایه در سال جاری

تولید 40 میلیون لیتر الکل و بالای 12 هزارتن خمیرمایه در سال جاری