مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-17ورزشي

اولین دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی سپاه در شیراز آغاز شد


اولین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه سپاه در هشت رشته ورزشی در شیراز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از شیراز، سردار فخرالدین میرافضل ظهر جمعه در نشست خبری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه بیان کرد: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه در هشت رشته در شیراز آغاز شده است.

   وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص سربازان بوده و در تلاش هستیم که دو سال سربازی برای هر فرد نظیر یک دانشگاه باشد.

   به گفته این مقام مسئول افزایش توانایی سربازان وظیفه از جمله موضوعاتی است که مجموعه سپاه مدنظر قرار گرفته تا بتوان  فرهنگ ورزش را در جامعه سربازان وظیفه بسط داد.

   او ادامه داد: استعداد یابی و شناسایی نیروهای توانمند در مجموعه کارکنان وظیفه سپاه  یکی دیگر از اهدافی است که این دوره از مسابقات به دنبال دستیابی به آن است.

   وی تاکید کرد: این مسابقات در هشت رشته ورزشی برگزار شده و نزدیک به 800 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده اند و این جشنواره باعث شور و نشاط در میان یگان ها شده است.

   سردار میر افضل تاکید کرد: در بسیاری از مسابقاتی که در رده های مختلف برگزار می شود سربازان نقش ویژه ای در حضور و کسب رتبه های برتر دارند  علی اصغر محمودی مسئول تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی سپاه در شیراز آغاز شد

اولین دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی سپاه در شیراز آغاز شد