مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-04سياسي

روز ملی مبارزه با استکبارستیزی بهترین فرصت برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت:روز ملی مبارزه با استکبارستیزی بهترین فرصت برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و محکوم کردن ظلم و جنایات وحشیانه آنان در نوار غزه است و انسان های بابصیرت و همه آزادی خواهان جهان می دانند که سکوت در برابر تجاوزگری های .

- ایسنا/قم معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت:روز ملی مبارزه با استکبارستیزی بهترین فرصت برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و محکوم کردن ظلم و جنایات وحشیانه آنان در نوار غزه است و انسان های بابصیرت و همه آزادی خواهان جهان می دانند که سکوت در برابر تجاوزگری های صهیونیست نه تنها آنان را گستاخ تر می کند بلکه تأیید نسل کشی مردم غزه است.

علی حسینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 13 آبان ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یادآور سه واقعه تاریخی مهم است که از تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران را شامل می شود.

روز تسخیر لانه جاسوسی و روز جهانی مبارزه با استکبار وعده قرآن به مؤمنین است که دیوار بلند و البته پوشالی استکبار که حصار آنها بود فروریخت و نیز روز استکبارستیزی است.

وی با اشاره به اینکه عامل کلیدی در این مبارزه روحیه جهادی و ایمانی ما انسان هاست، از این رو، همه باید در جهت تقویت بنیه های ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز ملی مبارزه با استکبارستیزی بهترین فرصت برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است

روز ملی مبارزه با استکبارستیزی بهترین فرصت برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است